خواص ادویه جات, گیاهان دارویی

ادویه ممسک چیست و فواید و خواص، عوارض آن چیست؟ طرز تهیه و ترکیبات

ادویه ممسک چیست و فواید و خواص، عوارض آن چیست؟ طرز تهیه و ترکیبات

این روزها ادویه ها علاوه بر اینکه خاصیت طعم دهندگی و عطر دهندگی دارند؛ به دلیل خواصی که دارند به عنوان درمان نیز استفاده می شوند. یکی از این ادویه ها، ادویه ممسک است. این ادویه به دلیل خواص فراوانی که دارد مورد استقبال افراد بسیاری مخصوصا آقایان قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ادویه آشنا شوید.

ادویه ممسک چیست؟

ادویه ممسک چیست؟

ادویه ممسک چیست؟

ادویه ممسک (Mumsik) یک ادویه بسیار گرم بوده که برای درمان جنسی آقایان بسیار مفید است. می توان گفت این ادویه یک داروی طبیعی مطمئن برای کمک به درمان زود انزالی مردان است. این ادویه شامل یک فرمول قوی بوده که به عنوان محرک اروتیک برای بهبود عملکرد و استقامت طراحی شده است. شما می توانید این ادویه را در منزل تهیه کنید و استفاده نمایید. باید بدانید این ادویه را می توانید به صورت قرص یا کپسول یا پودر از داروخانه ها و عطاری ها نیز تهیه کنید. متاسفانه اطلاعات زیادی از این ادویه در دست نیست. در این مقاله سعی شده است اطلاعات کامل و دقیقی درباره این ادویه در اختیار کاربران گذاشته شود.

فواید و خواص ادویه ممسک

فواید و خواص ادویه ممسک

فواید و خواص ادویه ممسک

ادویه ممسک دارای خواص جنسی زیادی برای آقایان است که در ادامه به آنها می پردازیم:

  1. دارای اثر جنسی است و میل جنسی را افزایش می دهد؛
  2. باعث افزایش نشاط جنسی می شود؛
  3. اعصاب و اندام های تناسلی مردان را تقویت می کند؛
  4. کمک به طولانی شدن دوره رابطه جنسی؛
  5. استقامت و قدرت نعوظ را افزایش می دهد؛
  6. عملکرد جنسی را بهبود می بخشد؛
  7. درمان قوی زود انزالی است؛
  8. اضطراب جنسی را کاهش می دهد؛
  9. مهمتر اینکه یک درمان طبیعی است.

عوارض ادویه ممسک چیست؟

عوارض ادویه ممسک

عوارض ادویه ممسک

تا بحال هیچ گونه عوارضی برای مصرف ادویه ممسک گزارش نشده است. به هر حال توصیه می شود قبل از استفاده آن، با پزشک خود مشورت نمایید.

سؤال برخی از افراد این است آیا این ادویه برای روده و معده مشکل ساز است؟ باید به صراحت بگوییم که جواب منفی است. این ادویه تأثیر منفی بر روده و معده نخواهد داشت.

برخی از افراد خواسته اند بدانند که استفاده از این نوع ادویه باعث خواب آلودگی می شود و جزء عوارض استفاده از ممسک است؟ باز جواب منفی است؛ این ادویه موجب خواب آلودگی نمی شود و اگر بعد از استفاده از این ادویه خواستید رانندگی کنید، منعی ندارد.

نگرانی خیلی از افراد نیز این است که به ادویه ممسک اعتیاد پیدا کنند. باید گفت استفاده از این ادویه، منجر به اعتیاد نمی شود.

خیلی از خانم ها درباره استفاده از این ادویه به دلیل افزایش نشاط جنسی سؤال دارند. باید گفت این ادویه معمولا به زنان توصیه نمی شود؛ اما به هر حال می توانید برای مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید.

در انتها باید گفت درست است که هیچ گونه عوارضی برای استفاده از ادویه ممسک برای آقایان گزارش نشده است؛ اما بهتر است حد اعتدال را رعایت کرده و در استفاده از آن زیاده روی نکرد.

افرادی که دیابت دارند و به دلیل دیابت به مشکلات جنسی دچار شده اند، قبل از استفاده از این ادویه، حتما با پزشک خود مشورت نمایند؛ زیرا در ترکیبات این ادویه از گیاه نیشکر استفاده شده است.

کاربردهای درمانی مهم ادویه ممسک

کاربردهای درمانی مهم ادویه ممسک

کاربردهای درمانی مهم ادویه ممسک

  1. انزال زودرس؛
  2. اختلال در نعوظ؛
  3. ناتوانی جنسی مردان؛
  4. ضعف اندام تناسلی؛
  5. کاهش تعداد اسپرم.

ترکیبات ادویه ممسک چیست؟

ترکیبات ادویه ممسک

ترکیبات ادویه ممسک

ترکیبات اصلی ادویه ممسک به شرح زیر است:

گیاهی به نام Aquilaria Agallocha معروف به آگار هندی: این گیاه در صنعت عطر و ادوکلن استفاده دارد. از طرف دیگر کمک قابل توجهی برای از بین بردن عفونت و قارچ در بدن می کند. متاسفانه به دلیل برداشت بیش از حد و غیرقانونی این گیاه خودرو در کشورهایی مانند هند، اندونزی و مالزی در حال انقراض است.

گیاهی با نام Nardostachys jatamansi معروف به سنبل هندی: این گیاه در تهیه عطر کاربرد دارد و به عنوان بخور نیز استفاده می شود. همچنین به عنوان آرام بخش به عنوان داروی گیاهی برای مبارزه با بی‌خوابی استفاده دارد.

گیاهی با نام Myristica fragrans معروف به جوز هندی: یک درخت همیشه سبز در مناطق گرمسیری است که به تقویت قوای جنسی کمک قابل توجهی دارد.

زعفران: این ادویه که به طلای ادویه ها معروف است دارای خواص زیادی از جمله خواصی چون تقویت قوای جنسی است.

فلفل سیاه: یک ادویه پرکاربرد در ایران بوده که با اضافه شدن به ترکیبات ادویه ممسک تأثیرگذاری آن را بیشتر می کند.

گیاهی با نام Saccharum officinarum معروف به گیاه نیشکر یا ساکاروز: این گیاه از دیر باز مورد استفاده قرار داشته است و به دلیل گرمی بالایی که دارد در ترکیبات این ادویه قرار می گیرد.

گیاهی با نام Papaver somniferum معروف به میوه خشخاش: همان طور که می دانید این گیاه علاوه بر اینکه به یک گیاه افیونی معروف است، به اندازه استفاده کردن آن، خواص درمانی دارد.

ورق نقره خوردنی معروف به نانوسیلور.

طرز تهیه بهترین ادویه ممسک و طرز استفاده آن

طرز تهیه بهترین ادویه ممسک و طرز استفاده آن

طرز تهیه بهترین ادویه ممسک و طرز استفاده آن

ترکیبات گفته شده در قسمت قبل را با یکدیگر ترکیب کنید. می توانید کپسول های خالی را از داروخانه تهیه کنید و ادویه ممسک تهیه شده را درون کپسول ها بریزید و شب هنگام یک ساعت قبل از خواب دو تا سه عدد از کپسول ها را به همراه آب میل نمایید.

البته می توانید پودر به دست آمده را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و شب هنگام یک ساعت قبل از خواب، یک قاشق مرباخوری را در یک لیوان شیر بریزید و میل نمایید.

شما می توانید ادویه های ترکیبی ادویه ممسک را از ادویه جلالی تهیه کنید و از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید. اگر سؤالی در این زمینه دارید در پایین همین مقاله می توانید بپرسید، مجموعه ادویه جلالی حتما پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *